Festa dels Colors

252, 08005 Barcelona
Espanya

Hola famílies!

Tal com us vam informar l’altre dia, aquest final de curs la festa anirà de colors!

Serà el dissabte 15 de juny de 17:30h a 23:30h

Tindrem una gran festa amb música i animació amb el locutor de Los40, Adrià Ortega!

Serà un esdeveniment ple de jocs, sorpreses i moooolts colors. No podem estar-nos de dir-vos que durant la tarda tindrem una festa Holi 😉

Us informem que per accedir a la festa, lliurarem polseres d’accés pels infants, caldrà fer prèvia reserva a través de l’enquesta que enviarem per Dinantia i recollir-les els dies 6 i 7 de juny al porxo de l’Escola.

Aquests mateixos dies posarem a la venda el KIT HOLI INFANTIL, que inclou una motxilla de cordes i 3 bossetes holi, a un preu de 5€ (4€ preu famílies AFA). El mateix dia de la festa també hi haurà un punt de venda de bossetes holi a 1€ per repetir o per si els adults també volen.

Per acabar la jornada, farem sopar de germanor a partir de les 21h, cadascú podrà dur el seu sopar 😉

I si hi han prou mans per ajudar, també hi haurà servei de bar!

Per últim i no menys important, avisar que els menors sempre han d’estar acompanyats per un adult. La responsabilitat és dels familiars.

I recomanem que per a la Festa Holi porteu roba blanca y vella.

Demanem respecte i cura dels elements del pati durant tota la jornada i en especial durant la festa Holi, ara que tenim un pati tan bonic, fem per mantenir-lo! 🙂

Fins aviat!

Comissió de Festes