Atabalats

Recomanacions per la classe de tabals – Atabalats

Per tal d’agilitzar les classes, i fer que siguin el mes divertides i ordenades possibles, fem les següents recomanacions:

HORARI

Les classes es canvien als dimecres tarda. Recomanem arribar a la classe màxim a  les 18:00 h., així podem recollir el material (tabals, baquetes, cintes, etc…) i tenim temps per preparar-nos, ajustant el que calgui, ajudant els nens, i també practicar uns minuts abans de l’inici de la classe.

A les 18.15 h. tothom ha d’estar en formació i en silenci, amb el seu tabal preparat, i a l’espera de les indicacions dels professors, d’aquesta forma, podrem començar puntuals i treure el màxim partit del temps que hi dediquem.

MATERIAL

El material estarà assignat a cada persona, per tal de no moure les trinxes sovint,  posarem el nom a cada tabal, així, quan arribem a classe, només cal recollir el tabal amb el nostre nom, i ja el tindrem ajustat.

Les baquetes no estan identificades per persona, es podran agafar de la capsa comuna a on estan totes juntes, cal tenir en compte però, que hi han diferents mides, algunes baquetes son només per a esquerrans, d’altre per Caixes, tabals grans i petits. Recordeu que el material es propietat de l’AMPA, i que per tant, ha de romandre a les instal·lacions que l’escola posa a la seva disposició. La compra i reposició del material es gestiona des de la comissió d’extraescolars i està subjecte als pressupostos del AMPA.

samarreta_negra_verda

ORDRE DURANT LA CLASE

Els professors son els responsables de portar la classe, per tant, us preguem a tots que esteu atents a les seves indicacions, i que mantinguem l’ordre i silenci.

De vegades podem tenir la temptació de corregir els nostres fills, però això els pot fer distreure’s encara mes. Per recomanació del professors, intentem no cridar l’atenció als nostres fills, ells posaran ordre quan calgui.

Els professors marcaran la distribució de membres a les classes, hi hauran classes conjuntes, i classes separats, per adults i nens o bé per instruments … sempre amb la finalitat d’assolir més ràpidament les cançons.

COMUNICACIÓ

Us recomanem que us apunteu als WhatssApp del grup de tabals, podeu demanar que us afegeixin al grup a qualsevol dels Caps de Colla  (Ana, Elena i Fer).

Al grup fem anuncis importants, compartim fotos i vídeos i també ens ajuda a organitzar les sortides, pels punts de trobada i el que cal preparar abans, en general serveix per estar mes coordinats.

Els Caps de Colla som els responsables de coordinar les sortides, ajudar en les classes i fer de portaveus del grup amb l’AMPA (Junta, Comissions de: Festes, Extraescolars, etc…) i d’altres organismes, pel que podeu comptar amb nosaltres per qualsevol informació i/o petició.

També podeu adreçar-vos a nosaltres mitjançant el mail: atabalats.acacies@gmail.com

ALTES I BAIXES AL GRUP

El grup de tabals té cabuda per a un màxim de 40 persones, actualment disposem de places vacants. La gestió d’inscripcions, baixes, llista d’espera… etc. es coordina directament amb la comissió d’extraescolars. Qualsevol dubte o notificació s’ha de contactar amb extraescolars.acacies@gmail.com, o bé presencialment al despatx de l’AMPA en el seu horari d’atenció a les famílies.

La llista d’espera també s’omple per ordre d’arribada de les inscripcions, segons normativa vigent aprovada en l’assemblea se socis, es pot demanar a extraescolars que informi de la situació d’aquest llista.

CALENDARI SORTIDES 2015-2016

Gener
Febrer (1)
Març

Maig

Juny
Juliol

Agost
Setembre

A més d’altres possibles actuacions especials on ens conviden a tocar… l’any passat també hi vam ser a la festa solidària de Pallassos Sense Fronteres, Visita alumnes Comenius…  etc.

(*) Algunes d’aquestes dates no estan confirmades encara, i poden haver-hi variacions. Poden sorgir anul·lacions o sortides noves, aquesta informació us l’anirem enviant tal com ens arribin les convocatòries.

(**) Si per una determinada sortida no hi hagués prou disponibilitat dels membres del grup hauríem d’intentar cobrir-la amb professors (això té cost!), o bé, malauradament cancel·lar-la, per tant és molt important la vostra participació en la mesura que sigui possible.