Atabalats

Recomanacions per la classe de tabals – Atabalats

Per tal d’agilitzar les classes, i fer que siguin el mes divertides i ordenades possibles, fem les següents recomanacions, us recomanem que les llegiu amb deteniment.

HORARI

Recomanem arribar a la classe a  les 18:30 h., així podem recollir el material (tabals, baquetes, cintes, etc…) i tenim temps per preparar-nos, ajustant el que calgui, ajudant els nens, inclús practicar uns minuts abans de l’inici de la classe.

A les 18:45 h. tothom ha d’estar en formació i en silenci, amb el seu tabal preparat, i a l’espera de les indicacions dels professors, d’aquesta forma, podrem començar puntuals i treure el màxim partit del temps que hi dediquem.

El molt important que assistim a les classes tots junts, ja que a cada classe es practiquen diferents cançons i ritmes, per tal que el grup avanci al mateix temps, cal que hi estem tots!!

MATERIAL

El material estarà assignat a cada persona, per tal de no moure els cinturons i que cadascú ho tingui a la seva mida,  posarem el nom a cada tabal, així, quan arribem a classe, només cal recollir el tabal amb el nostre nom, i ja el tindrem ajustat.

samarreta_negra_verda

Les baquetes no estan identificades per persona, es podran agafar de la capsa comuna a on estan totes juntes, cal tenir en compte però, que hi han diferents mides, algunes baquetes son només per a Surdos, d’altre per Caixes, tabals grans i petits.

Recordeu que el material es propietat de l’AMPA, i que per tant, ha de romandre a les instal.lacions que l’escola posa a la seva disposició. La compra i reposició del material es gestiona des de la comissió d’extraescolars i està subjecte als pressupostos del AMPA.

ORDRE DURANT LA CLASE

Els professors son els responsables de portar la classe, per tant, us preguem a tots que esteu atents a les seves indicacions, i que mantinguem l’ordre i silenci.

De vegades podem tindre la temptació de corregir els nostres fills, però això els pot fer distreure’s encara mes. Per recomanació del professors, intentem no cridar l’atenció als nostres fills, ells posaran ordre quan calgui.

Els professors marcaran la distribució de membres a les classes, hi hauran classes conjuntes, i classes separats, per adults i nens o be per instruments ….. sempre amb la finalitat d’assolir més ràpidament les cançons.

CAPS DE COLLA i SORTIDES

Per que funcioni be el grup necessitem que tothom col·labori, també cal que uns quants membres del grup (Caps de Colla) facin algunes tasques de coordinació amb l’ AMPA, Extraescolars i Comunicació. Es molt recomanable que l’equip de Caps de Colla estigui format per al menys 3 persones, sent una assignació voluntària i acceptada pel grup.

Els Caps de Colla son els responsables de coordinar les sortides, ajudar en les classes i fer de portaveus del grup amb l’AMPA (Junta, Comissions de: Festes, Extraescolars, etc…) i d’altres organismes, pel que podeu comptar amb els Caps per qualsevol necessitat que tingueu dins el grup.

També podeu adreçar-vos a nosaltres mitjançant el mail: atabalats.acacies@gmail.com

Cada any fem unes 7 o 8 sortides al carrer, a on toquem davant del públic i demostrem el que hem aprés durant les classes, gaudim de l’espectacle des de dins. Les sortides comencen al mes de Octubre i acaban al Setembre. Entre d’altres, destaquem les següents: Halloween a l’escola, Carnestoltes PobleNou, Santa Eulàlia al Born i Catedral i la Festa Major del PobleNou.

COMUNICACIÓ

Us recomanem que us apunteu als WhatssApp del grup de tabals, podeu demanar que us afegeixin al grup a qualsevol dels Caps de Colla  (Isa i Fer).

Al grup fem anuncis importants, compartim fotos i vídeos i també ens ajuda a organitzar les sortides, pels punts de trobada i el que cal preparar abans, en general serveix per estar mes coordinats.

ALTES I BAIXES AL GRUP

El grup de tabals pot arribar com a màxim fins 40 persones (entre nens i grans), i hi ha famílies en llista d’espera. La gestió d’inscripcions, baixes, llista d’espera…etc es coordina directament amb la comissió d’extraescolars.

Qualsevol dubte o notificació s’ha de contactar amb extraescolars.acacies@gmail.com, o be presencialment al despatx de l’AMPA en el seu horari d’atenció a les famílies.

La llista d’espera també s’omple per ordre d’arribada de les inscripcions, segons normativa vigent aprovada en l’assemblea se socis, es pot demanar a extraescolars que informi de la situació d’aquest llista.

SORTIDES DEL GRUP DE TABALS

Les dates i horari concret s’anirà informant pel grup de WhattsApp, poden haver-hi variacions a les sortides previstes, els Caps de Colla us informarem conforme es facin les convocatòries des de escola i altres organitzacions.

(*) Si per una determinada sortida no hi hagués prou disponibilitat dels membres del grup hauríem d’intentar cobrir-la amb professors (això té cost!), o be, a l’extrem, cancel.lar-la, per tant és molt important la vostre participació en la mida del possible.