L’AMPA

L’AMPA de l’escola Les Acàcies som una associació, sense ànim de lucre, que agrupem les mares i pares dels alumnes de l’escola amb el propòsit principal de col·laborar amb l’escola per complementar la tasca educativa dels nens i nenes. Actualment més d’una trentena de famílies col·laborem activament per tal de:

• Donar serveis a les famílies, amb serveis com l’acollida matinal, l’organització d’activitats extraescolars i de casals, la recaptació de fons per les colònies escolars amb activitats per St. Jordi, entre d’altres
  • Potenciar les activitats lúdiques entre les famílies vinculades a l’escola, amb l’organització de festes per Nadal i fi de curs o la proposta de sortides de cap de setmana i excursions
  • Ser presents i fer sentir la nostra veu en les entitats i organismes vinculats com la Plataforma en Defensa de l’Escola Pública, la Coordinadora d’Entitats del Poblenou o la FAPAC.
  • Buscar la millora constant de l’escola, participant en els seus òrgans de govern i col·laborant en la dotació d’equipaments com ara pissarres digitals, ordinadors portàtils i  proteccions.

La Junta està formada per quatre càrrecs:

• President: David Cuenca
  • Vicepresidenta: Sílvia Naranjo
  • Secretari: Carles Gibernau
  • Tresorer: Juan Carlos Barba
  • Barri: L'escola està molt vinculada amb el barri del Poblenou, per tal d’afavorir la cohesió. Com a AMPA som presents en nombroses associacions com ara la Plataforma en Defensa de l’Escola Pública al Poblenou, la Coordinadora d’entitats i creem vincles participant conjuntament amb d’altres AMPA'S en actes com la Festa Major del Poblenou, la Rua de Carnestoltes, trobada de capgrossos amb el Lope i la Sàvia, i en iniciatives com el Camí Escolar. Vocal: Julián García.
  • Colònies 2016-2017: Organitza i fomenta activitats (berenars, nit d'ànimes, calçotada, etc.), així com la venda de llibres i roses per St. Jordi, per tal de recaptar diners pels alumnes que enguany marxen de colònies. Responsable: Macarena i Gemma Verdaguer.
  • Comunicació: Donar suport a la difusió de la tasca que porta a terme la Junta i les diferents comissions de treball i de les activitats i serveis que s'organitzen des de l'AMPA. La pàgina web, el butlletí l'AMPA Comunica! són els canals de comunicació que es gestionen des d'aquesta comissió. Vocal: Anna M. Fornos.
  • Escola-Família: Vocal: Judit Rifà.
  • Extraescolars: Organitza i coordina les activitats extraescolars adreçades a nens i nenes (bàsquet, iniciació a l’esport, futbol, karate, patinatge, arts plàstiques, dansa, funky, anglès), pares i mares (dansa i futbol) i famílies (percussió Atabalats, grup de tabalers de l’escola). Vocal: Gemma Martínez.
  • Festes: Organitza i coordina les activitats festives més importants de l'any (Nadal, Carnestoltes, fi de curs). Vocal: Amparo Palacios.
  • Manteniment: Organitza i coordina el bon manteniment dels diversos espais. Vocal: Toni Ochavo.
  • Sortides: Organitza i fomenta diverses sortides familiars per compartir espais amb tots els pares i mares de l'escola i aconseguir una millor coneixença (Arbúcies, Neu, etc). Vocal: Xavier Martín.

Estatuts Ampa

Alta soci