Festivitat de Sant Jordi 2017

Aquest 23 d’abril va caure en diumenge cosa que ens va impedir vendre roses fresques, però això no va desanimar al Grup Pro-colònies, que va realitzar l’última gran acció en benefici de la bossa pro-colònies: El divendres 21 vam estar tot el dia a l’escola venen llibres i manualitats de Sant Jordi, i els alumnes van poder baixar i comprar llibres per la classe amb les seves mestres. I el dissabte 22 vam tenir un matí ple d’activitats, amb la tradicional venda de llibres i manualitats de Sant Jordi, tallers pels més menuts, esmorzars per grans i petits, rasclet de productes de segona mà i l’esperat sorteig del Cavaller Sant Jordi!!!

A més, des de la Comissió Escola-Família es va muntar una paradeta de llibres coeducatius, amb la idea de seguir fomentant que nenes i nens se’ls desperti l’esperit crític a través de la lectura, que es qüestionin coses que aparentment semblen inqüestionables: que nenes i nens poden ser el que vulguin, que els cossos canvien i es fan grans, que l’amistat, la tolerància, i la cultura de la pau són imprescindibles en la nostra societat per fer-la més igualitària i justa. En definitiva, que tinguin curiositat per descobrir que hi ha moltes maneres de veure i llegir el nostre món!

Aquí us deixem algunes imatges de tota la festivitat!!!

SANT JORDI 2017 blog IMG-20170422-WA0002

IMG-20170429-WA0007

IMG-20170422-WA0020

I el guanyador/a del sorteig del Cavaller Sant Jordi ha estat……

Moltes felicitats a l’afortunada!!!

guanyadora_sorteig_cavaller