Tastet extraescolars 2018.

Famílies,

Aquí teniu una mostra fotogràfica del que va ser el Tastet de les extraescolars que es va dur a terme el passat 26 de maig, amb les activitats que s’ofereixen pel proper curs 2018/2019.

Aquest Tastet va ser dissenyat amb la intenció de crear una formula original, el més completa i variada possible, per tal que les famílies puguin saber en què consisteix cada activitat, que els infants interessat ho vegin i provin de primera mà (sobretot en aquelles activitats noves pel curs vinent), i que els i les alumnes del curs actual puguin mostrar tot allò que han après: feien exhibició de les seves habilitats, progressos i creacions en cada disciplina. Després se’ls obsequiava amb una ampolla d’aigua i una peça de fruita. Va ser un matí ple d’emocions!!!

Gràcies a tots els assistents, famílies i alumnes, i també a tots els col·laboradors i entitats que van fer-ho possible.

Comissió Extraescolars

AFA Les Acàcies